Työntekijäkokemuksen mittaaminen

Miksi pitäisit mittaamisen ja kehittämisen erillisinä toimintoina?

TAIDAN mobiilipalvelumme mittaa työntekijäkokemusta sekä aktivoi käyttäjää tutkimaan ja kehittämään sitä välittömästi. Tavoitteenamme on
aktivoida ajattelua sekä tukea itseohjautuvuutta käyttäjän kokemuksesta käsin ja antaa välittömästi työvälineitä omatoimiseen kehittämiseen.

Yhdistämme yksilö- ja työyhteisötason työn tutkimisen ja kehittämisen, sillä ryhmä- tai yhteistötason kehittämisessä on aina lähdettävä liikkeelle yksilön kokemuksesta ja motivaatiosta.

Tiimityön tai työyhteisön kulttuurin kehittäminen ilman yksilön kokemuksen ja motivaatiotekijöiden huomioimista on turhaa.

TAIDAN muodostaa työntekijäkokemuksen ympärille myös reaaliaikaisen valmennuskokonaisuuden ja tukee kokemuksellista oppimista.

 

Mitä TAIDAN valmennus sisältää?

  • Kahdeksan viikon mittainen mobiilivalmennus.
  • Joka arkipäivä uusi reflektioon ohjaava työarjen kokemuksen arviointi sekä siihen liittyvä henkilökohtainen palaute.
  • Joka arkipäivä uusi mikrokoulutus päivän reflektiotehtävään liittyen.
  • Oma työelämän laadun mittausdata sekä seurattava TAIDAN-indeksi.
  • Mahdollisuus vaihtaa ajatuksia oman valmennusryhmän kanssa reflektiotehtävään ja mikrokoulutukseen liittyen.
  • Viikottaiset työelämän laatua kehittävät videohaasteet
  • Purkuvalmennus 2h (webinaari) jakson jälkeen
  • Oma Taidan-Coach, joka ohjaa ryhmäkeskustelua sovelluksessa sekä on käytettävissäsi arkipäivisin *
  • Lisäarvopalvelut sopimuksen mukaan

Mitkä työelämän laadun tekijät kulkevat taustalla?

TAIDAN mittaa ja kehittää työelämän laatua viidellä eri osa-alueella.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.

* lisäarvopalvelu